• redactie@uwkeukenprof.nl

KEUKEN NIEUWS

  • Home
  • Keuken Nieuws
  • Hoover: Quality for Life

    Hoover: Quality for Life

    Het geheel biedt een volledige onderdompeling in de prestaties en connectiviteit van Hoover producten door middel van augmented reality, die de verbinding van het merk met design en technologie benadrukken, wat voor Hoover betekent "Kwaliteit voor het leven": een thuiservaring die prestaties in dienst stelt van welzijn en van apparaten tot een betrouwbare bondgenoot die de kwaliteit van het leven ...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Het nieuwe next125 magazine staat vol informatie en inspiratie

    Het nieuwe next125 magazine staat vol informatie en inspiratie

    Om de twee jaar brengt het premiummerk Next125 uit het Duitse Herrieden een magazine met allerlei nieuwe producten uit en maakt het merk zo tastbaar en sympathiek. Dit wordt aangevuld met inspirerende verhalen en achtergronden. In het nieuwe magazine worden alle elementen van de nieuwe look op 160 pagina's gepresenteerd onder de titel 'Authentic kitchen' ‒ met een verfrissende nieuwe huisstijl, ...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Franke lanceert nieuwe keukenkraan: Active Twist

    Franke lanceert nieuwe keukenkraan: Active Twist

    Keukenkraan Active Twist van Franke heeft naast een prachtig design een interessante functie, die de manier waarop mensen hun keuken gebruiken tijdens het koken en schoonmaken zal veranderen. Franke heeft in de Active Twist-kraan een innovatieve functie ingebouwd die kraan en spoelbak met elkaar verbindt: een draaiknop die, wanneer deze wordt gedraaid de afvoer van de spoelbak bedient, zodat het w...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • STEEL dit najaar te zien in Architekturwerkstatt aan de Küchenmeile

    STEEL dit najaar te zien in Architekturwerkstatt aan de Küchenmeile

    Nieuwkomer aan de Küchenmeile dit najaar is STEEL. Christian Borsboom, Algemeen Directeur van STEEL - Benelux B.V, laat weten trots te zijn dat zij de komende jaren deel zullen nemen aan deze vakbeurs. "Het vinden van een geschikte en passende locatie, was een enorme uitdaging. Deze moest immers matchen met ons product en doelgroep en de overige partners, die hetzelfde segment bedienen,...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Candy: Simplify your Day

    Candy: Simplify your Day

    De interactieve muur, ontwikkeld voor drie thuisscenario's, namelijk Koken, Wassen of Koelen, brengt de bezoeker in een multi-sensoriële omgeving om de democratische connectiviteit van Candy te ontdekken, een geïntegreerd slim systeem dat uw dagelijks leven vereenvoudigt. Door de interactie tussen de aangesloten producten op display en de hOn app wordt u omringd door de dagelijkse routi...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Ontdek 'Home Switch Home' van HAIER Benelux

    Ontdek 'Home Switch Home' van HAIER Benelux

    HAIER Benelux lanceerde de merken HAIER, Hoover en Candy in Superstudio Più met drie presentaties gewijd aan smart home, design en smart tech. Van 6 tot 12 juni - Haier Benelux stond voor het eerst in de schijnwerpers van de Milan Design Week 2022 met Home Switch Home, een meeslepende ervaringsinstallatie die tot het belangrijkste en prijswinnende evenement van de Milan Tortona Design Week...

    Lees verder...

    Lees meer...

  •  Hettich – staat altijd voor u klaar

    Hettich – staat altijd voor u klaar

    Hoe kunnen wij wonen en werken in de toekomst nog beter met elkaar combineren? Hoe kunnen we op een klein oppervlak toch comfortabel leven? Hoe maken wij onze meubelen uniek voor de klant? En hoe kunnen wij onze werkefficiëntie nog verder verbeteren? – Op de HOLZ-HANDWERK 'Summer Edition' 2022 wil Hettich de branche hier praktische antwoorden op geven. Met het duidelijke serviceaanbod '...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Doelgroep bepalen voor je showroom en waarom dit belangrijk is voor een effectieve marketing

    Doelgroep bepalen voor je showroom en waarom dit belangrijk is voor een effectieve marketing

    Als eigenaar van een bedrijf met een showroom is het essentieel dat je jouw doelgroep goed kent, om deze effectief te bereiken. Richt je jouw marketingactiviteiten niet op een specifieke doelgroep, maar op iedereen dan loop je het risico dat niemand zich echt aangesproken voelt. Hoe bepaal je als showroomeigenaar je doelgroep? En misschien heb je jouw doelgroep al goed in kaart, maar hoe pak je he...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • Deze herfst wordt er een oppervlakterecord verwacht in Area30

    Deze herfst wordt er een oppervlakterecord verwacht in Area30

     Dit najaar staat Area30 wederom bovenaan alle voorgaande beurzen, zo kondigen de organisatoren van Trendfairs aan voor de week van 17 tot en met 22 september. De tentoonstellingsruimte groeit nu met nog eens 20 procent tot meer dan 12.000 vierkante meter. Meer dan 130 exposanten en merken worden verwacht in het Löhne Exhibition Center. Ondanks de aanhoudende coronapandemie verwach...

    Lees verder...

    Lees meer...

  • CEO Arcelik, Hakan Bulgurlu, verkozen tot president van APPLiA Europe

    CEO Arcelik, Hakan Bulgurlu, verkozen tot president van APPLiA Europe

    Hakan Bulgurlu, CEO van Arcelik, is verkozen tot president van APPLiA - Home Appliance Europe, de in Brussel gevestigde vereniging, die de fabrikanten van huishoud- en keukenapparatuur in Europa vertegenwoordigt. Bulgurlu volgt Dr. Peter H Göetz op, Executive VP van BSH Europe, die de afgelopen vier jaar het presidentschap van APPLiA heeft bekleed. Dr. Göetz feliciteerde Bulgurlu met zi...

    Lees verder...

    Lees meer...